Σελ. 12 από 44 ΠρώτηΠρώτη ... 271011121314172232 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 166-180 από 653
  1. #166
    Εγγραφή
    21-03-2010
    Μηνύματα
    1.753
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από SpyrosAthens Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η ΕΕΤΤ είναι...αθάνατο ελληνικό Δημόσιο και, ως εκ τούτου, λογικό οι αποφάσεις της να εμπνέουν...ανησυχία λόγω του γεγονότος ότι, όσοι έχουν το χρήμα κάτω απ' το τραπέζι, διαπλέκονται με τους λαδιάρηδες δημοσιοκάφρους και τελικά παίρνουν από το Δημόσιο τις αποφάσεις που τους εξυπηρετούν. Το χρήμα να...ρέει όπου, όπως και όσο πρέπει και...όλα λύνονται!! Όσο για τους χρόνους λήψης αποφάσεων της ΕΕΤΤ, δεν θα έλεγα ότι είναι και οι συντομότεροι. Είπαμε, ελληνικό Δημόσιο. Χαλαρααααααααά...και άσε τους άλλους να βράζουν στο ζουμί τους.
    Δεν έχω την πιο μεγάλη εκτίμηση στην ΕΕΤΤ, τον ρυθμιστικό της ρόλο δεν θεωρώ ότι τον επιτελεί σωστά γενικά (την κανονιστική του πτυχή, γενικά στην αγορά), αλλά υπάρχουν περιπτώσεις -τουλάχιστον μεμονωμένες καταγγελιών- που στήριξε τα δικαιώματα του καταναλωτή. Τουλάχιστον έχω προσωπική εμπειρία από δική μου καταγγελία για καταχρηστικές χρεώσεις vodafone που η ΕΕΤΤ τους είπε να πηδηχτούν απ'το παράθυρο (μου είχαν στείλει και εξώδικο, που το έβαλαν στον πωπό τους και αναγκάστηκαν να μου στείλουν ότι έπαυαν κάθε απαίτηση μετά το άκυρο που έφαγαν).

  2. #167
    Εγγραφή
    20-02-2023
    Μηνύματα
    1.117
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    ISP
    VDSL 50
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από SpyrosAthens Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν μπορεί να θεωρηθεί απόδειξη, η απάντηση του εκπροσώπου τους μέσω chat, αλλά και το γεγονός ότι είχα επικοινωνήσει μαζί τους μέσω της φόρμας τους (χωρίς να μου απαντήσουν μέχρι στιγμής, όπως προείπα), είναι ισχυρά πειστήρια ότι α) ακόμα και σήμερα στην εταιρεία αυτή ενεργούν παρανόμως, μη δεχόμενοι να γνωστοποιήσουν τους κωδικούς τηλεφωνίας voip ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ή ΠΑΡΑΤΑΣΗ (όπως ζήτησαν παράταση γενικώς και αορίστως απαντώντας σε άλλη καταγγελία πελάτη τους) γιατί η προθεσμία που είχαν για να εναρμονιστούν βάσει Νόμου έληξε την 1η.10.2023 και β) παρόλο που στην επικοινωνία μου μαζί τους ζητώ ξεκάθαρα να με αποδεσμεύσουν από το ισχύον συμβόλαιο ατελώς (χωρίς πέναλτι διακοπής του), αυτοί 99% θα αρνηθούν να το πράξουν, όπως έκαναν και με τον προαναφερθέντα πελάτη τους. Εγώ ή ο όποιος άλλος πελάτης της Nova, γιατί πρέπει να το ανεχθεί αυτό και να μην εξασκήσει το δικαίωμά του να αποχωρήσει μονομερώς? Έχει το ελεύθερο αυτός που αποδεδειγμένα παρανομεί να σε εγκαλέσει και να απαιτήσει να πληρωθεί και από πάνω?
    αυτα ειναι αποδειξη του τι ειπες εσυ Δεν εχει αποδειξη για το τι σου απαντησαν Για αυτο δεν απαντουν γραπτα ποτε Μπορει να ισχυριστουν πχ οτι σου απαντησαν οτι θα το διευθετησουν συντομα, μπορει να διαθεσουν κωδικους μονο σε εσενα (σε ελαχιστους ειχαν δωσει και πριν) μονο και μονο για κερδισουν την δικη και αν εχεις φυγει θα πουν "κυριε εμεις το διευθετησαμε το προβλημα μολις το καταγγείλετε"
    Αν νομιζεις οτι οι δικηγοροι μια εταιριας που ασχολουνται 9 στης 10 περιπτωσεις με τετοια δεν εχουν τροπο οκ...

    Εγω μαζι σου ειμαι οχι ε την μπαχολοεταιρια απλα προσπαθω να σου πω οτι παρολο που εχεις δικιο τυπικα (για το το μηνα Οκτωμβριο) δεν μπορουμε να ξερουμε τι θα γινει και να ειμαστε σιγουροι για κατι τουλαχιστον πριν απαντησουν επισημα στη καταγγελια

    (ο μοναδικος τροπος απόδειξης ειναι μεσο chat και να τραβας screenshot Εγω αυτο εκανα και εχω της απαντήσεις μεσα στη καταγγελια). Φυσικα αν θελουν οι δικηγοροι και αυτο μπορουν να το αμφισβητήσουν γιατι παραποιείτε ευκολα αλλα ειναι κατι τουλαχιστον)

    ο μοναδικος τροπος που δεν αμφισβητείτε ειναι το emai οπου ειναι επίσημο έγγραφο συμφωνα με το κρατος (οχι φορμες, οχι chat κτλ)
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dim80 : 01-11-23 στις 09:00.

  3. #168
    Εγγραφή
    23-06-2014
    Μηνύματα
    26
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Forthnet
    Αν δει κανείς στο σίτε της νόβα https://nova.gr/epixeiriseis/statheri/one-pro-service έχει ένα πρόγραμμα με cloud τηλεφωνικό κέντρο που μπορείς να χρησιμοποιήσεις δυο συγκεκριμένα cisco ip phones. Αυτά τα τηλέφωνα που υλοποιούν το sip πως συνδέονται με το cloud τηλεφωνικό της nova; Από την στιγμή που η nova έχει την δυνατότητα για πιο περίπλοκες υλοποιήσεις σαν αυτή πως είναι δυνατόν να λένε κάποιοι ότι είναι θέμα υλοποίησης και όχι καθαρά εμπορική πρακτική.

  4. #169
    Εγγραφή
    17-07-2023
    Μηνύματα
    3
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από patben Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν δει κανείς στο σίτε της νόβα https://nova.gr/epixeiriseis/statheri/one-pro-service έχει ένα πρόγραμμα με cloud τηλεφωνικό κέντρο που μπορείς να χρησιμοποιήσεις δυο συγκεκριμένα cisco ip phones. Αυτά τα τηλέφωνα που υλοποιούν το sip πως συνδέονται με το cloud τηλεφωνικό της nova; Από την στιγμή που η nova έχει την δυνατότητα για πιο περίπλοκες υλοποιήσεις σαν αυτή πως είναι δυνατόν να λένε κάποιοι ότι είναι θέμα υλοποίησης και όχι καθαρά εμπορική πρακτική.
    Ειναι αυταποδικτο οτι δεν ισχυει το θεμα υλοποίησης απο την στιγμη που εχει δωσει κατα περιπτωση κωδικους voip σε πελατες και πριν τον Οκτωμβριο. Καποια στιγμη θσ πρεπει να καταλαβαινουμε γιατι καποιοι το διαδίδουν

  5. #170
    Εγγραφή
    24-12-2004
    Περιοχή
    Λαμπρινή
    Μηνύματα
    416
    Downloads
    36
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    110000/11000
    ISP
    COSMOTE
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΓΑΛΑΤΣΙ
    Router
    AVM FRITZ 7590
    SNR / Attn
    29(dB) / 10(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Παρακολουθώ το θέμα πολύ καιρό . Θα ήθελα να βάλετε μια λίστα με routers που υποστηρίζουν τηλεφωνία που μπορούμε να βάλουμε εμείς τους κωδικούς και το σημαντικότερο πόσο περίπου κοστίζουν .

  6. #171
    Εγγραφή
    20-02-2023
    Μηνύματα
    1.117
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    ISP
    VDSL 50
    για δωρεαν ολα οσα δινουν οι παροχοι αν βρεις firmware που δεν εινα ιτου παροχου (δεν το εχω ψαξει γιατι με ενδιαφερει το FRITZ) αρα ειναι ξεκλειδωτο και καθε τρεις κα λιγο δεν αλλαζουν admin user pass οποτε πχ μπορεις να βλεπεις αν εχει erros η γραμμη σου ή να μην δειχνει παντα μηδεν και νομιζεις οτι ολα ειναι οκ (Huawai), μπορεις να κανεις bridge, να μην εχεις το TR69 κτλ

    γα αγορα οτι υποστηριζει voip
    H ποιο δυμοφιλεις λυση αλλα ακριβη ειναι τα AVM FRITZ!Box αλλα υπαρχουν και μεταχειρισμένα Αναλογα τι θελεις να κανει ο καθενας
    Υπαρχουν οδηγοι και εδω μεσα

  7. #172
    Εγγραφή
    19-03-2007
    Μηνύματα
    43
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Dim80 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτα ειναι αποδειξη του τι ειπες εσυ Δεν εχει αποδειξη για το τι σου απαντησαν Για αυτο δεν απαντουν γραπτα ποτε Μπορει να ισχυριστουν πχ οτι σου απαντησαν οτι θα το διευθετησουν συντομα, μπορει να διαθεσουν κωδικους μονο σε εσενα (σε ελαχιστους ειχαν δωσει και πριν) μονο και μονο για κερδισουν την δικη και αν εχεις φυγει θα πουν "κυριε εμεις το διευθετησαμε το προβλημα μολις το καταγγείλετε"
    Αν νομιζεις οτι οι δικηγοροι μια εταιριας που ασχολουνται 9 στης 10 περιπτωσεις με τετοια δεν εχουν τροπο οκ...

    Εγω μαζι σου ειμαι οχι ε την μπαχολοεταιρια απλα προσπαθω να σου πω οτι παρολο που εχεις δικιο τυπικα (για το το μηνα Οκτωμβριο) δεν μπορουμε να ξερουμε τι θα γινει και να ειμαστε σιγουροι για κατι τουλαχιστον πριν απαντησουν επισημα στη καταγγελια

    (ο μοναδικος τροπος απόδειξης ειναι μεσο chat και να τραβας screenshot Εγω αυτο εκανα και εχω της απαντήσεις μεσα στη καταγγελια). Φυσικα αν θελουν οι δικηγοροι και αυτο μπορουν να το αμφισβητήσουν γιατι παραποιείτε ευκολα αλλα ειναι κατι τουλαχιστον)

    ο μοναδικος τροπος που δεν αμφισβητείτε ειναι το emai οπου ειναι επίσημο έγγραφο συμφωνα με το κρατος (οχι φορμες, οχι chat κτλ)
    Χωρίς να είμαι νομικός, ώστε να γνωρίζω την ισχύ νομικής απόδειξης μέσω χρήσης chat screenshots, ξέρω σίγουρα από εμπειρία ότι, κάποιος ειδικός στον οπτικοακουστικό τομέα μπορεί να διαπιστώσει με αδιαμφισβήτητη ακρίβεια το αν κάποια φωτογραφία έχει γίνει edited (αλλοιωθεί/παραποιηθεί) με οποιονδήποτε τρόπο, ανεξαρτήτως της εφαρμογής (software) που χρησιμοποιήθηκε.
    Βασιζόμενος στο παραπάνω, θα ήθελα να τονίσω ότι την απάντηση της Nova "οι κωδικοί τηλεφωνίας δεν παρέχονται σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας", την έλαβα στις 31.10.2023, έναν ολόκληρο μήνα μετά την έναρξη ισχύος του Νόμου που υποχρεώνει όλους ανεξαιρέτως τους παρόχους να επιτρέπουν εφεξής στους πελάτες τους τη χρήση του δικού τους τερματικού εξοπλισμού, συμπεριλαμβανομένης ΚΑΙ της τηλεφωνίας (άρα απαιτείται η γνωστοποίηση των κωδικών VOIP στον πελάτη τους). Παρακαλώ δείτε τα παρακάτω chat screenshots.

    Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  Chat 2  forum.png 
Εμφανίσεις:  56 
Μέγεθος:  265,7 KB 
ID: 251824

    Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  Chat 5 forum.png 
Εμφανίσεις:  56 
Μέγεθος:  243,4 KB 
ID: 251825

    Στο πρώτο μου απαντούν ότι, αν θέλω να χρησιμοποιήσω δικό μου router, ΔΕΝ μπορώ να έχω τηλεφωνία! Στο δεύτερο, μου δηλώνουν ότι οι κωδικοί τηλεφωνίας δεν παρέχονται σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας. Καταδεικνύει κάποιο απ' τα δύο ότι η Nova ενεργεί/πράττει βάσει Νόμου? Ποια λογική και ηθική προσέγγιση υποχρεώνει τον οποιονδήποτε πελάτη τους να αναμένει το πότε η Nova θα ευαρεστηθεί να εφαρμόσει το Νόμο, κάτι που αποδεδειγμένα δεν έχει κάνει εδώ και 1 μήνα παρόλο που είχε στη διάθεσή της από το Νόμο εύλογη προθεσμία πολλών μηνών, ώστε να συμμορφωθεί/προετοιμαστεί?
    Προσωπικά, νοιώθω πολύ προσβεβλημένος από τη στάση της Nova -για να μη χρησιμοποιήσω άλλη, καθόλου κόσμια έκφραση-, μιας εταιρείας της οποίας είμαι συνεπέστατος πελάτης για περισσότερο από μια 10ετία.

    Κλείνοντας, παραθέτω υλικό από: 1) Την έγγραφη επικοινωνία μου με τη Nova και 2) την καταγγελία που υπέβαλα στην EETT.

    Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  Επικοινωνία με NOVA 30-10-2023.jpg 
Εμφανίσεις:  57 
Μέγεθος:  195,5 KB 
ID: 251829

    Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  ΕΕΤΤ - Υποβολή καταγγελίας για Τηλεφωνία & Διαδίκτυο.jpg 
Εμφανίσεις:  55 
Μέγεθος:  511,1 KB 
ID: 251830
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SpyrosAthens : 01-11-23 στις 18:18.

  8. #173
    Εγγραφή
    20-02-2023
    Μηνύματα
    1.117
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    ISP
    VDSL 50
    οπως ειπα και εγω το ιδιο εκανα με chat και screen γιατι δεν ειχα αλλο τροπο να εχω κατι γραπτο

    Δεν υπαρχει περιπτωση μια τετοια διαφορα να φτασε σε δικαστικη αιθουσα ουτε για αστειο
    (το κοστος για το καταναλωτη θα ηταν πολυ μεγαλο. Η εταιρια ηδη πλυρωνει τους δικηγορους οποτε το ιδιο της κανει)
    Το αναφερω για το αν μια φωτο έχει γίνει edited κτλ και ας αφησουμε τα δικαστηρια γιατι δεν στεκον για τετοιες υποθεσεις

    Εγω μαζι σου ειμαι απλα δεν υποτιμο τον αλλο που χειριζεται δεκαδες τετοιες υποθεσεις καθημερινα και ειναι η δουλεια του

    Σημασια εχει να βρεθει μια λυση
    Το προβληαμ ειναι οτι δεν δινιυν κωδικους παρα τον νομο
    Αν δωσουν το προβλημα λυνεται
    Αν καποιος θελει να εκμεταλευτει κατι πχ να σπασει συμβολαιο νωριτερα για αλλους λογους χρησημοποιοντας αυτο το προβλημα ειναι αλλο θεμα
    Αν σου το προτινουν εκεινοι η αν το ζυτησεις και το δεκτουν σαν λυση οκ αλλα αν δεν δεχτουν εγω πιστευεω οτι δεν θα κερδισει ο καταναλωτης

  9. #174
    Εγγραφή
    07-05-2021
    Περιοχή
    Λόφος Σκουζέ
    Μηνύματα
    1.575
    Downloads
    7
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1000/100
    ISP
    Cosmote Business
    DSLAM
    Wind - ΚΟΛΩΝΟΣ
    Router
    Fritz 5530
    Λοιπον, αφου στις 31 Oct ελαβα το email απο την nova οτι δεν με αφηνουν να φυγω ατελώς, εστειλα νεα φορμα επικοινωνιας οπου τους ανεφερα οτι:
    Spoiler:
    1) Μετα απο επικοινωνια με το κεντρο τους μου ειπαν οτι δεν θα τους δωσουν και γνωριζουν για τον κανονισμο της ΕΕΤΤ αλλα πολιτικη της εταιριας ειναι να μην δωθουν
    2) Μετα απο φορμα επικοινωνιας τον Σεπτεμβριο μου ειχαν πει οτι 1/10 θα μου δωσουν τους κωδικους
    3) Οτι ο εξοπλισμος τους ειχε θεματα και αναγκαστικα να φυγω στην μια γραμμη και στην αλλη δεν εφτιαξαν ποτε το προβλημα
    4) Στην μια γραμμη οπου δεν επιανε την ονομαστικη ταχυτητα δεν περασαν ποτε την εκπτωση ενω μου ειχαν επιβεβαιωσει 2 φορες υπαλληλοι οτι θα γινει στον επομενο λογαριασμο
    5) Οτι δρουν παρελκυστικα που μου λενε στην φορμα για την «διαδικασία επίλυσης» χωρίς οριοθετημένα αποτελέσματα και κυρίως χρονικό προσδιορισμό.
    6) Οτι αν δεν μου επιτρεψουν να αποχωρησω ατελως θα προχωρησω σε νομικες ενεργειες διεκδικωντας οποιαδηποτε ζημια που μου εχει προκαλεσει η εταιρια κατα την διαρκεια που ειχα συμβαση μαζι της.



    Μετα απο αυτο λοιπον ελαβα σημερα το εξης:
    Spoiler:
    Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό XX-XXXXXXXXXXX , σας ενημερώνουμε ότι για τα προιόντα σταθερής τηλεφωνίας 2xxxxxxxxx,2xxxxxxxxx 2xxxxxxxxx και 2xxxxxxxxx δεν θα χρεωθείτε ακυρωτικό τέλος.
    Μετά την έκδοση του λογαριασμού σας θα καταχωρηθεί πίστωση του ακυρωτικού τέλους και θα ενημερωθείτε σχετικά.

    Για οτιδήποτε χρειαστείτε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, με γραπτό αίτημα μέσω της ιστοσελίδας μας www.NOVA.gr, καλέστε μας στο 13800 (από σταθερό με χρέωση 0,25€ ανά κλήση).
    Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε

  10. #175
    Εγγραφή
    20-02-2023
    Μηνύματα
    1.117
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    ISP
    VDSL 50
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από AlexT544 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπον, αφου στις 31 Oct ελαβα το email απο την nova οτι δεν με αφηνουν να φυγω ατελώς, εστειλα νεα φορμα επικοινωνιας οπου τους ανεφερα οτι:
    Spoiler:
    1) Μετα απο επικοινωνια με το κεντρο τους μου ειπαν οτι δεν θα τους δωσουν και γνωριζουν για τον κανονισμο της ΕΕΤΤ αλλα πολιτικη της εταιριας ειναι να μην δωθουν
    2) Μετα απο φορμα επικοινωνιας τον Σεπτεμβριο μου ειχαν πει οτι 1/10 θα μου δωσουν τους κωδικους
    3) Οτι ο εξοπλισμος τους ειχε θεματα και αναγκαστικα να φυγω στην μια γραμμη και στην αλλη δεν εφτιαξαν ποτε το προβλημα
    4) Στην μια γραμμη οπου δεν επιανε την ονομαστικη ταχυτητα δεν περασαν ποτε την εκπτωση ενω μου ειχαν επιβεβαιωσει 2 φορες υπαλληλοι οτι θα γινει στον επομενο λογαριασμο
    5) Οτι δρουν παρελκυστικα που μου λενε στην φορμα για την «διαδικασία επίλυσης» χωρίς οριοθετημένα αποτελέσματα και κυρίως χρονικό προσδιορισμό.
    6) Οτι αν δεν μου επιτρεψουν να αποχωρησω ατελως θα προχωρησω σε νομικες ενεργειες διεκδικωντας οποιαδηποτε ζημια που μου εχει προκαλεσει η εταιρια κατα την διαρκεια που ειχα συμβαση μαζι της.



    Μετα απο αυτο λοιπον ελαβα σημερα το εξης:
    Spoiler:
    Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό XX-XXXXXXXXXXX , σας ενημερώνουμε ότι για τα προιόντα σταθερής τηλεφωνίας 2xxxxxxxxx,2xxxxxxxxx 2xxxxxxxxx και 2xxxxxxxxx δεν θα χρεωθείτε ακυρωτικό τέλος.
    Μετά την έκδοση του λογαριασμού σας θα καταχωρηθεί πίστωση του ακυρωτικού τέλους και θα ενημερωθείτε σχετικά.

    Για οτιδήποτε χρειαστείτε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, με γραπτό αίτημα μέσω της ιστοσελίδας μας www.NOVA.gr, καλέστε μας στο 13800 (από σταθερό με χρέωση 0,25€ ανά κλήση).
    Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε
    αν καταλαβα καλα η πολιτικη της Νοβα του μεγαλυτερου παροχου στη ΝΑ Ευρωπη παραμένει ιδια (και εγγραφος)
    Σηκω φυγε ατελώς, δεν εφαρμόζουμε το νομο, δε μας νοιαζει και αν εχεις 4 νουμερα σε εμας
    Συγχαρητήρια στο CEO

    (4) Στην μια γραμμη οπου δεν επιανε την ονομαστικη ταχυτητα δεν περασαν ποτε την εκπτωση ενω μου ειχαν επιβεβαιωσει 2 φορες υπαλληλοι οτι θα γινει στον επομενο λογαριασμο)
    Δείγμα εμπιστοσύνης .....

    ευκαιρια για οσους θελουν να φυγουν νωριτερα
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dim80 : 08-11-23 στις 12:56.

  11. #176
    Εγγραφή
    23-06-2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    19.086
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    220/22 + 110/11 + 450/22
    ISP
    Cosmote & Vodafone
    DSLAM
    Wind - ΠΑΤΗΣΙΑ
    Router
    Fritz! VDSL + 5G
    SNR / Attn
    19(dB) / 11(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Χαχαχα.. αφού δεν τους ενδιαφέρει να φεύγουν 4 νούμερα μαζί από πελάτης.. τι να πω!!

    Θα πάνε μπροστά!
    My AVM Fritz : 7590 AX, 4060 AX, 6850 5G, Repeater 6000, Fon X6, Smart Gateway, Dect 500, Dect 440, Dect 200
    Other : ZTE H267A, TP-Link TL-R605, Poynting XPOL-1-5G, Samsung S20 FE & S21 FE, Panasonic KX-TGF310, Cosmote TV Box, MI Box 2
    New! : Qnap: QHora-301W - 10GbE

  12. #177
    Εγγραφή
    23-06-2014
    Μηνύματα
    26
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Forthnet
    Γιατί υπάρχει ανταγωνισμός για να τους ενδιαφέρει; Τουλάχιστον σε προγράμματα για μικρές επιχειρήσεις δεν υπάρχει τίποτα. Να φύγεις απο nova να πας που; Vodafone που ούτε βγάζεις άκρη τι προγράμματα έχει ούτε σου λέει πουθενά για κανάλια φωνής. Cosmote έχει νομίζω 2 κανάλια φωνής αν θες περισσότερα μου είχε πει βαλε μισθωμένη γραμμή 70 ευρώ τον μήνα. Φυσικά σε κανένα πακέτο με περισσότερες δεν έχεις απεριόριστα λεπτά. Από οικιακούς χρήστες ελάχιστοι είναι αυτοί που θα κάτσουν να βάλουν voip συσκευές και ακόμα λιγότεροι που θα θέλουν να στήσουν και pbx.

  13. #178
    Εγγραφή
    21-03-2010
    Μηνύματα
    1.753
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Σε μένα, σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ έστειλαν σήμερα ότι ζητάνε 15 μέρες παράταση την τελευταία ημέρα που είχαν προθεσμία να απαντήσουν στην ΕΕΤΤ. Αναρωτιέμαι ειλικρινά αν περιμένουν να το επιλύσουν μέσα σε 2 βδομάδες (μακάρι) ή απλά αυταπατώνται ότι θα... βαρεθούμε να ασχολούμαστε και θα το παρατήσουμε. Πλανώνται οικτρά αν είναι το δεύτερο.

    Αν ζητήσουν δεύτερη αναβολή, θα κάνω νέα καταγγελία στην ΕΕΤΤ ότι δεν είναι δυνατόν να αναβάλλεται επ'αόριστον κάτι που σύμφωνα με τις οδηγίες της ίδιας της ΕΕΤΤ έπρεπε να παρέχεται ως δυνατότητα εδώ και ενάμισο μήνα. Πράγμα που κανονικά έπρεπε να είναι η απόφαση της ΕΕΤΤ εξαρχής, αντί να εγκρίνει αναβολές.

  14. #179
    Εγγραφή
    20-02-2023
    Μηνύματα
    1.117
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    ISP
    VDSL 50
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από marcus1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε μένα, σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ έστειλαν σήμερα ότι ζητάνε 15 μέρες παράταση την τελευταία ημέρα που είχαν προθεσμία να απαντήσουν στην ΕΕΤΤ. Αναρωτιέμαι ειλικρινά αν περιμένουν να το επιλύσουν μέσα σε 2 βδομάδες (μακάρι) ή απλά αυταπατώνται ότι θα... βαρεθούμε να ασχολούμαστε και θα το παρατήσουμε. Πλανώνται οικτρά αν είναι το δεύτερο.

    Αν ζητήσουν δεύτερη αναβολή, θα κάνω νέα καταγγελία στην ΕΕΤΤ ότι δεν είναι δυνατόν να αναβάλλεται επ'αόριστον κάτι που σύμφωνα με τις οδηγίες της ίδιας της ΕΕΤΤ έπρεπε να παρέχεται ως δυνατότητα εδώ και ενάμισο μήνα. Πράγμα που κανονικά έπρεπε να είναι η απόφαση της ΕΕΤΤ εξαρχής, αντί να εγκρίνει αναβολές.
    Η ΕΕΤΤ δεν εγκρίνει τιποτα ουτε αναβολή κτλ .... απλα μεταβίβασε το προβλημα στο παροχο και μεταβιβάζει την απαντηση του σε εσενα.
    παιζει και ρολο τι εχεις ζητησει σαν συμβιβαστικη λυση απ την ΕΕΤΤ (πχ αποχωρηση ατελως η κωδικους ...)
    νομζω εγραψε και αλλος φιλος οτι του ειπαν για παραταση 15 ξμερες
    εγω ειμαι στην 34η μερα και δεν εχω καμια απαντηση

  15. #180
    Εγγραφή
    21-03-2010
    Μηνύματα
    1.753
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Update στην δική μου καταγγελία. Αρχικά ζήτησαν παράταση 15 μέρες και μετά απάντησαν ΘΑ επικοινωνήσουν μαζί μου "κάπου στα μέσα του επόμενου μήνα" για επίλυση. Δηλαδή από Οκτώβριο που υποχρεούνταν να είναι έτοιμοι μια αόριστη αναβολή "κάπου μέσα Δεκεμβρίου". Η ΕΕΤΤ παρατηρητής απλός. Μάλλον θα φύγω και θα δω αν θα ακυρώσει τη ρήτρα διακοπής η ΕΕΤΤ ως οφείλει.

Σελ. 12 από 44 ΠρώτηΠρώτη ... 271011121314172232 ... ΤελευταίαΤελευταία

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας