Εμφάνιση 31-45 από 61
-
06-02-16, 05:44 Απάντηση: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/02/2016 #31ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
-
06-02-16, 10:14 Απάντηση: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/02/2016 #32
-
06-02-16, 11:28 Απάντηση: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/02/2016 #33
Το θέμα δεν είναι τι κάνει ο EET, το θέμα είναι ότι κράζουμε για μια αύξηση 1€ τον χρόνο,
όταν από τις άλλες υπηρεσίες της ίδιας εταιρείας κερδίζουμε σαν καταναλωτές
το λιγότερο 70€ τον χρόνο από τον αμέσως επόμενο πιο φθηνό πάροχο.ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
-
06-02-16, 11:39 Απάντηση: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/02/2016 #34
-
06-02-16, 12:12 Απάντηση: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/02/2016 #35
Όσες φορές χρειάστηκα να επικοινωνήσω για με την Forthnet για μη τεχνικά θέματα περίμενα πάνω απο 10 λεπτά κάθε φορά, πολλές φορές αγανάκτησα και το έκλεισα.
Για τεχνικά δεν είχα πρόβλημα και με το αυτοματοποιημένο συστημα έβρισκα την λύση, ειδικά για την Nova. Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο να βάλουν αυτή τη χρέωση, απαράδεκτο όπως και να έχει... Θέλεις να μιλήσεις με αυτούς που πληρώνεις για τις υπηρεσίες που σου παρέχουν και θα πρέπει να πληρώνεις και για τις απορίες - βλάβες...
Άρα θέλουν να δέχεσαι οτι σου λένε απο τις διαφημίσεις αμάσητα !!!
-
06-02-16, 12:55 Απάντηση: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/02/2016 #36
Καλημέρα! ευτυχως που εχουμε και το αγαπημενο μας forum με την forthnet support να γραφουμε να μας απαντανε και να μας καλουν αυτοι!
προσωπικα ποτε δεν τους εχω καλεσει μονο στην αρχη για να κανω συνδεση. Μετα μονο απο το support και με παιρνουν εκεινοι στο κινητο....οφειλω να ομολογησω οτι ειναι πολυ καλη η εξυπηρετηση ετσι, αλλα στο τηλ οντως εχω ακουσει οτι γινεται χαμος, τουλαχιστον η αναμονη δεν θα επρεπε να χρεωνεται!
καποτε που ειχα forthnet ADSL τις παλιες καλες εποχες με την 384 και 512 θυμαμαι ειχα ριξει ακομα και υπνο!!!! μεχρι να πιασω γραμμη!
-
06-02-16, 13:33 Απάντηση: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/02/2016 #37
Επειδή σε βλέπω και επιμένεις στην άποψη των 20 ευρώ σκέφτομαι οτι μπορεί να είσαι ... (sic) τόσο ευχαριστημένος απο τις υπηρεσίες της Forthnet που προφανώς δεν έχει χρειαστεί να καταφύγεις στην Τεχνική Υποστήριξη και μακάρι να μην χρειαστεί ποτέ να καταφυγεις γιατί τότε θα αλλάξεις άποψη είμαι σίγουρος.
Επίσης τα 20 ευρώ δεν ξέρω απο που τα ανακάλυψες θα σου πω οτι προσωπικά για adsl 24 και απεριοριστες αστικές υπεραστικές + κινητό cosmote (240 minutes to All - 300 MB - 50 sms) πληρώνω 25 ευρώ το μήνα για ΟΤΕ και 10 ευρώ το μήνα για COSMOTE.
Επίσης ο τεχνικός που ήρθε να μου συνδέσει τη γραμμή η οποία κανονικά θα έπρεπε λόγω απόστασης να μην συγχρονίζει πάνω απο 8mbs δοκίμασε 20 διαφορετικά ζεύγη στο καφαο και τελικά μου βρήκε ζεύγος που συγχρονίζω στα 13 mbs.
ΕΡΩΤΗΜΑ: αυτό θα στο έκανε ο συνεργαζόμενος τεχνίτης της Forthnet που θα ερχόταν για τη μικτονόμιση?
Αν θες πάρε - έτσι για δοκιμή στην τεχνική υποστήριξη και ζ'ητα αλλαγή ζεύγους στο βρογχο σου. Να δουμε αν θα στο κανουν και πόσο θα σε χρεώσουν....
Γιατι σε παλιότερη περίπτωση όταν το ζήτησα απο τον ΟΤΕ μέσα σε 48 ωρες το ειχαν κάνει και χωρίςχρέωση ούτε μισό ευρώ.
Και τέλος όσες φορές χρειάστηκε να καλέσω το 13888 δεν περίμενα περισσότερο απο 2-3 λεπτά και αν χρειάστηκε να με κάνουν πασα σε αλλο τμημα με συνδεουν ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ με αλλο εκπρόσωπο χωρις να περιμένω , εφαρμόζουν ενα συστημα τριμερους συνομιλίας δηλαδη. Στους αλλους παρόχους αυτό γινεται ?
Για να μην λέμε μισές αλήθειες και δημιουργούνται εσφαλμένες εντυπώσειςTimeo Danaos et dona ferrentes
-
06-02-16, 13:34 Απάντηση: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/02/2016 #38
Ως πελάτης της εταιρείας θα ήθελα να ρωτήσω με ποιο σκεπτικό υπάρχει ενας αριθμός με χρέωση και ενας χωρίς χρέωση???
Τι εξυπηρετεί αυτο???
Μήπως να τα αρπάξουμε απο τα κορόιδα που θα περνούν στον αριθμό με χρέωση???
Μήπως να έχουμε εξυπηρέτηση 2 ταχυτήτων... Όσοι χρεώνονται να εξυπηρετούνται κι όσοι περνούν χωρίς χρέωση να περιμένουν ώρα και να μην εξυπηρετούνται σωστά??
Δεν ξερω απλα ρωτάω γιατι σαν καταναλωτής δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό αυτής της απόφασης της Φορθνετ!
Σε καθε περιπτωση η επιλογή χρέωσης του τηλ. Εξυπηρέτησης Πελατών ειναι εντελώς κατακριτέα και αρνητική και σίγουρα η υπάρξει αλλού δωρεαν αριθμού δεν αποτελεί δικαιολογία.
Ντροπή "κύριοι" της Φορθνετ!
Υγ την μοναδική φορα πριν απο καιρό που πήρα τηλ. Στην εξυπηρέτηση ΔΕΝ εξυπηρετήθηκα καθώς εν γνώση τους παρόλο που δεν λειτουργούσε το μόντεμ δεν μου πρότειναν αλλαγη του ελαττωματικού εξοπλισμού.
Αντίθετα εξυπηρετήθηκα άμεσα μέσα απο το φόρουμ της Φορθνετ εδω στο adslgr. Ηταν άμεσοι και αποτελεσματικοί.
Συνεπώς σαν καταναλωτής πλέον θα εξυπηρετούμαι μέσα απο το φόρουμ
-
06-02-16, 15:26 Απάντηση: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/02/2016 #39
Μιλάω για 3-Play που πληρώνω 29.90€ με ΝΟVA,24MBps ,απεριόριστα αστικά υπεραστικά και 700`προς κινητά.
Ενώ το ίδιο πακέτο στον ΟΤΕ αλλά 360΄προς κινητά έχει κόστος 49.80€
Ένας λόγος που έφυγα από τον ΟΤΕ ήταν ότι είχε διπλάσιες χρεώσεις από τους άλλους.
Όσο για την τεχνική υποστήριξη εγώ προσωπικά είμαι ευχαριστημένος.
Δυο φορές τους χρειάστηκα τον προηγούμενο μήνα για την NOVA διαρκεια κλήσεων 4 λεπτά.
Μπορώ να ανεβάσω φωτό από την ανάλυση λογαριασμού.
Και την πρώτη χρονιά που ήμουν συνδεδεμένος στα 24Μbps είχα διακοπές και χρειάστηυκα τεχνική υποστήριξη,
τους πήρα τηλέφωνο, με ρώτησαν πότε μπορώ για να έρθει τεχνικός, ήρθε τεχνικός του ΟΤΕ,
έκανε έλγχο και τελικά η γραμμή συγχρόνισε στα 18Μbps και από τότε είμαι εκεί χωρίς διακοπές.
Χωρίς χρέωση όλα αυτά επιδή ήταν η πρώτη επισκεψη τεχνικού. Τις επόμενες αν χρειαστεί,τις πληρώνω.
Οπότε προσωπικά δεν έχω παράπονο ούτε από την εξυπηρέτηση ούτε από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Και δεν με νοιάζει τόσο η "τεράστια" χρέωση στο 13831, 1€ τον χρόνο.
Γιατί κι εμένα δεν μου αρέσει να λέω μισές αλήθεις και να γράφω χωρίς αποδείξεις.ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
-
06-02-16, 19:01 Απάντηση: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/02/2016 #40
Προφανώς το πακέτο που έχεις στην forthnet είναι ειδική προσφορά καθώς αυτό το πακέτο το δίνει 34.90 κοίτα ε΄δω:http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-...nes-erotiseis/
Επίσης ο ΟΤΕ δε χρεώνει ούτε την εξυπηρέτηση ούτε την ανανέωση συμβολαίου ούτε την αλλαγή προγράμματος και ούτε την αλλαγή από adsl σε vdsl.
-
06-02-16, 19:17 Απάντηση: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/02/2016 #41
Αν και είμαστε off-topic, η χρέωση 20 € για μετάβαση από ADSL σε VDSL υφίσταται μόνο αν το VDSL παρέχεται από KV. Στην περίπτωση υπηρεσίας από Α/Κ δεν υπάρχει αυτή η χρέωση...
FRITZ! Mesh Set [FRITZ!Box 7530 AX & FRITZ!Repeater 1200 AX] * MacBook Air M1 * iPhone 12 * Gigaset E370 & C620 DECT Phones
-
06-02-16, 19:43 Απάντηση: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/02/2016 #42
-
06-02-16, 20:40 Απάντηση: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/02/2016 #43
^ και εγω πληρωνω double play (απεριοριστα σταθερα+3-4 ωρες προς κινητα) στην χολ με 21 ευρω/μηνα...9 ευρω μειον απο εσενα που εχεις αλλα 5 καναλια στην τηλεοραση σου (γιατι ολα τα αλλα ειναι παντελως αχρειαστα) αλλα δεν το αναφερω συνεχεια οπως επιμενεις εσυ να συγκρινεις forthnet με οτε (και δεν ειμαι σε καποια προσφορα)
3 σελιδες αυτο το πραγμα λες...ουτε υπαλληλος τους να ησουν
-
06-02-16, 22:12 Απάντηση: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/02/2016 #44
ΑΜΑΝ πια με αυτή την καραμέλα!!!Μόλις πούμε κάτι αμέσως:πόσα παίρνεις?Εκεί δουλεύεις??ΕΛΕΟΣ!Εγώ απλά γράφω αυτό που έχω δει ως πελάτης της χολ και τη φορτηνετ και τελικά του οτε.Οι άλλες 2 με είχαν βάλει μέχρι και να ξηλώσω όλα τα καλώδια από το σπίτι γιατί έπιανα ταχύτητες πάτωμα.Μόλις πήγα οτε γλύτωσα!!!!!!!!!!!!!!!!Και επίσης τους έχω βαρεθεί γιατί σε παίρνουν και σου λένε:''έλα σε εμάς και θα γλυτώσεις λεφτά''.Όταν όμως τους λες ότι έχεις δέσμευση σου λένε ότι δε θα σε χρεώσει ο πάροχός σου μόνο για να σε πάρουν!Αυτό είναι παραπλάνηση!Τέλος έχουν ανακαλύψει κρυφές χρεώσεις(τέλςο ανανέωσης,τέλος διαχείρισης,τέλος μετάβασης σε vdsl ,εξωφρενικές χρεώσεις εκτός πακέτου και χρέωση στην εξ.πελατών).
-
06-02-16, 23:00 Απάντηση: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/02/2016 #45
Χρέωση στο support; Δηλαδή αν θέλω να μου αλλάξουν snr προφίλ επειδή η σύνδεση είναι ασταθής ή να μου γυρίσουν το interleaved σε fast με τα 10 λεπτά αναμονή (που παράνομα τη χρεώνουν) που έχουν πρέπει να χρεωθώ 0,30-0,40€ τη φορά; Που αλλού συμβαίνει αυτό;
Είμαι πελάτης και forthnet και ΟΤΕ και όσο πάει η forthnet βλέπω με έχει όλο και λιγότερο ευχαριστημένο. Γιατί ο ΟΤΕ μπορεί να έχει 20-30% πιο ακριβές υπηρεσίες αλλά έχει ένα σχετικά καλό support, δε χρεώνει και τον αέρα που αναπνέεις όσο είσαι πελάτης του, και το κυριότερο για μένα τα links με εξωτερικό είναι πολύ ανώτερα, με μισά latencies στους ίδιους servers σε σχέση με τη forthnet και σε ώρες αιχμής λίγο καλύτερες ταχύτητες. Είναι απλά δύσκολοι οι καιροί και ακόμα κρατάω τη γραμμή στη forthnet, γιατί και τα μερικά ευρώ μετράνε... αλλιώς ημέρα με νύχτα...
Παρόμοια Θέματα
-
Forthnet: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/01/2016
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 55Τελευταίο Μήνυμα: 08-01-16, 03:01 -
hellas online: Τιμολογιακές αλλαγές από 16/7/2015
Από devhd στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 54Τελευταίο Μήνυμα: 08-06-15, 14:02 -
hellas online: Τιμολογιακές αλλαγές από 6/2/2015
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 257Τελευταίο Μήνυμα: 02-05-15, 00:54 -
Wind: Τιμολογιακές αλλαγές από 10/4/2015
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 101Τελευταίο Μήνυμα: 10-04-15, 00:41 -
Τιμολογιακές αλλαγές σε υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας της wind από 10/4/15
Από kmpatra στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 31Τελευταίο Μήνυμα: 10-03-15, 14:20
Bookmarks