Εμφάνιση 5.731-5.745 από 5788
-
04-05-24, 11:55 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5731Knowledge=Power=Energy=Matter=Mass; a good bookshop is just a genteel Black Hole that knows how to read... T. Pratchett-Discworld
Πως φτάσαμε ως εδώ
-
04-05-24, 14:53 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5732
Της Κερδύλιας είναι ενα shell από το ρεύμα προς Καβάλα.
Της Μουσθένης είναι λίγο μετά τα πρώτα διόδια που συναντάς στην επιστροφή, μετά τα τούνελ. Εκεί σταματάνε και τα ΚΤΕΛ από/προς Ξάνθη κλπ. Και τώρα που το ξανασκεφτομαι, εκεί δεν θυμάμαι αν έχει βενζινάδικο.
Καλό Πάσχα και καλά ταξίδια σε όλους!Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας : 04-05-24 στις 14:59.
-
04-05-24, 15:08 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5733
Εννοείς αυτό, ε?
https://www.google.gr/maps/place/%CE...vcs6_m08?hl=el
Αυτό λέω, δεν είναι ΣΕΑ αυτό, εντός τυπικών προδιαγραφών, για να δικαιολογεί/επιτρέπει τα διόδια.
Πριν κάποια χρόνια είχα φρικάρει ψάχνοντας εκεί για να το βρω.
Καλή Ανάσταση, με υγεία σε όλους.Knowledge=Power=Energy=Matter=Mass; a good bookshop is just a genteel Black Hole that knows how to read... T. Pratchett-Discworld
Πως φτάσαμε ως εδώ
-
04-05-24, 15:42 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5734
- Εγγραφή
- 27-08-2004
- Περιοχή
- internet
- Μηνύματα
- 23.373
- Downloads
- 58
- Uploads
- 17
- Άρθρα
- 9
- Ταχύτητα
- 49999 / 4999
- ISP
- ΟΤΕ Conn-x
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙΑΝΩΝ
Είναι καλή η μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χιλιόμετρα. Ουσιαστικά θα πιάσει όλα τα στενά, ενώ μεγάλοι δρόμοι, όπως και τώρα, θα έχουν διαφορετικά όρια που ορίζουν οι πινακίδες.
Ο χρόνος που περνάνε οι οδηγοί σε στενά είναι ούτως ή άλλως ελάχιστος σε σχέση με τους κεντρικούς δρόμους, και είναι εκεί που γίνονται τα περισσότερα ατυχήματα με πεζούς, ποδήλατα, αλλά και μεταξύ αυτοκινήτων σε διασταυρώσεις.
Είναι εγκληματικό να βλέπεις αυτοκίνητα να πάνε με 50+ σε στενά, που αν πεταχτεί παιδί ανάμεσα από παρκαρισμένα αυτοκίνητα δεν το προλαβαίνουν με τίποτα. Ή να περνάνε ξυστά από πεζούς οι οποίοι μπορεί να μην έχουν πεζοδρόμιο και πάνε αναγκαστικά από τον δρόμο. Εγώ θα πρότεινα και όποιος πάει με 50+ κατευθείαν ένα μήνα φυλακή να βάλει μυαλό. Είναι αποφασισμένος δολοφόνος, end of story.
Όσο αφορά τις διαβάσεις τι να πούμε; Παίζει να είμαστε η μόνη χώρα που η διάβαση πεζών έχει ίδια σήμανση με την διάβαση σε φανάρι, λες και είναι το ίδιο πράγμα.
Φυσικά και οι πεζοί χρειάζονται εκπαίδευση. Παραλιακή που ξέρω καλά, έχει πολλά σημεία σκοτεινά που μετά βίας φαίνονται το βράδυ άνθρωποι. Παρόλ'αυτά κάποιοι εκεί, να περάσουν το δρόμο από όπου να'ναι.Gentoo Linux: mess with the best and you might learn something
δικτυακή παράσταση | twitter | within specifications
Αν φτάσω τα 100 και με ρωτήσουν το μυστικό της μακροζωίας θα πω: Πάντα είχα 3 ποτήρια μπροστά μου· ένα με νερό, ένα με καφέ & ένα με αλκοόλ.
-
04-05-24, 16:11 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5735
- Εγγραφή
- 30-05-2003
- Περιοχή
- Dublin, Ireland
- Μηνύματα
- 16.484
- Downloads
- 23
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 6
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- WTF is in Ireland
- Router
- Draytek Vigor 2820vn
- Path Level
- Interleaved
Ούτως ή άλλως αν δεν απατώμαι στους περισσότερους δήμους Αθήνας το όριο σε στενά και μικρούς δρόμους είναι ήδη στο 30 - αν δεν ήταν πάντοτε αλλά αν κανείς γνωρίζει / θυμάται από ΚΟΚ ας με επιβεβαιώσει.
Τώρα, να βάλεις 30 χλμ όριο στην Κηφισίας, είτε τηρείται επειδή γίνεται το σύστριγγλο (που γίνεται στο 70% της λεωφόρου τουλάχιστον 4 από τις 7 μέρες της εβδομάδας τουλάχιστον έως τις 7μμ) ή απλά θέλει κανείς να μαζέψει μπικικίνια σε πρόστιμα και άρα ορθώς δεν λαμβάνεται σοβαρά ως μέτρο. Δεν στέκει με καμία λογική σε μια Κηφισίας (ή Μεσογείων ή ξέρω γω λεωφόρο) εφόσον οι συνθήκες κίνησης το επιτρέπουν να υπάρχει όριο.... 30χλμαώ. Είναι τόσο παράλογο που απλά κανείς δεν θα το έπαιρνε σοβαρά και ευλόγωςThe Road to Hell is Paved with Good Intentions
Cause we made a promise we swore we'd always remember, no retreat, baby, no surrender
-
06-05-24, 00:46 Re: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5736
Επίκαιρο, για τα 30kph συγκεκριμένα.
Wretched, ephemeral race, children of chance and tribulation, why do you force me to tell you the very thing which it would be most profitable for you not to hear?
The very best thing is utterly beyond your reach: not to have been born, not to be, to be nothing.
However, the second best thing for you is: to die soon.
-
08-05-24, 09:50 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5737
Να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου την Τροχαία Εθνικών Οδών (ως τυπικά μόνη και απόλυτα υπεύθυνη) που χτες μας πήγε από τα διόδια της Τραγάνας μέχρι τα αντίστοιχα της Θήβας (ουσιαστικά περίπου 40χλμ) με μ.ο. ούτε 30χαω, με συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, για να μην δώσουν εντολή να ανοίξουν τα διόδια και χάσει υπερπολύτιμα έσοδα ο εργολάβος.
Δεν πειράζει, γενικότερα, που το 40% της διαδρομής ήταν σε κάτι σαν αυτοκινητόδρομο, με αντιδρομήσεις, μία (1!) λωρίδα σε κάποια σημεία, ολόκληρα τμήματα αποκομμένα στα οποία δεν γίνεται το παραμικρό έργο ή ότι όλες οι στροφές αν ήσουν στην αριστερή λωρίδα ήταν κίνδυνος-θάνατος αφού λόγω της βλάστησης που έχει θεριέψει στα διαχωριστικά, έχανες αρκετά μέτρα ορατότητας...το βασικό, το κρίσιμο, ήταν να πληρώσουμε στα διόδια.Knowledge=Power=Energy=Matter=Mass; a good bookshop is just a genteel Black Hole that knows how to read... T. Pratchett-Discworld
Πως φτάσαμε ως εδώ
-
08-05-24, 10:06 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5738
- Εγγραφή
- 03-03-2004
- Περιοχή
- Ankh-Morpork, Discworld
- Ηλικία
- 39
- Μηνύματα
- 22.626
- Downloads
- 1
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 4
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 100/40 Mbps
- ISP
- Deutsche Telekom
- Router
- FRITZ!Box 7560
Το πιο τραγικό δεν είναι ότι πληρώσατε τα διόδια αλλά η σπατάλη ενέργειας και οι αυξημένοι ρύποι από το σταμάτα-ξεκίνα.
Τριτοκοσμικοί για πάντα.
-
08-05-24, 13:50 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5739
Πότε θα μπουν επιτέλους και στην Ελλάδα τα διόδια που δε σταματάς και σε ανιχνεύουν κάμερες και μετά πληρώνεις αυτόματα; Η τεχνολογία υπάρχει χρόνια τώρα.
-
08-05-24, 14:33 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5740
εγώ νομίζω ότι όλα αυτά είναι κατάλοιπα και προέρχονται από μία φράση ότι ο πεζός δεν φταίει ποτε .
λοιπόν ζούμε στην πόλη αναγκαστικά υπάρχει ο δρόμος για το αυτοκίνητο πεζοδρόμιο για τον πεζό.
ναι ξέρω ότι τα πεζοδρόμια είναι κατειλημμένα από τα αυτοκίνητα αυτό όμως είναι μία άλλη κουβέντα εδώ μιλάμε για δρόμο μεγάλης - ταχείας κυκλοφορίας
οπότε για μένα λειτουργεί το εξής είσαι πεζός θα περάσεις από το φανάρι από το πεζοφάναρο από την πεζογέφυρα και τέλος.
δεν μπορεί επειδή σου σηκώθηκε να βουτήξεις 3 παιδιά και μία μεγάλη γυναίκα να περάσεις αβέρτα κουβέρτα δρόμο μεγάλης κυκλοφορίας.
θα πρέπει λοιπόν κάποια στιγμή να σοβαρευτούμε και να καταλάβουμε ότι δεν μπορούν να γίνουν όλα.
δεν μπορούμε πάντα να έχουμε τον πεζό στο απυρόβλητο και να κάνει ότι του σηκωθεί.
ήμαρτον
παίρνει ο άλλος το πατίνι και βγαίνει στο δρόμο χωρίς ασφάλεια χωρίς τίποτα και είναι πονηρός το ηλεκτρικό ποδήλατο τα ίδια ούτε δίπλωμα ούτε ασφάλεια ούτε τίποτα και ποιος φταίει για αυτό αν συμβεί κάτι? ο συνήθεις ύποπτος το αυτοκίνητο.
και επειδή ξέρω ότι κάποιοι θα πέσετε να με φάτε μπορείτε να μου απαντήσετε σε μία ερώτηση? αν πέσει κάποιος πάνω στο αυτοκίνητό μου με το πατίνι - ηλεκτρικό ποδήλατο χωρίς ασφάλεια τη ζημιά μου ποιος θα την πληρώσει?
εν κατακλείδι και για να μην παρεξηγηθώ σαφώς και δεν είμαι υπέρ των ηλιθίων που νομίζουν ότι ο δρόμος είναι πίστα αλλά θεωρώ ότι είναι πολύ πιο εύκολο για σένα τον πεζό να φρενάρεις τα πόδια σου από το να έχεις την απαίτηση να πρέπει το αυτοκίνητο να ασχολείται συνέχεια μαζί σουVARAJOHN
-
08-05-24, 14:48 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5741
- Εγγραφή
- 29-05-2007
- Περιοχή
- δυο κλικ πιο κατω
- Ηλικία
- 48
- Μηνύματα
- 7.732
- Downloads
- 38
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 21
- Τύπος
- ADSL2+
- Ταχύτητα
- 14000 εως 6500 /860
- ISP
- βρωμονταφον
- Router
- της hol
- SNR / Attn
- 8(dB) / 29(dB)
- Path Level
- Fastpath
δεν νομιζω οτι αφορα η κουβεντα , τουλαχιστον εκ μερους μου , για την ασφαλεια της πολης και τις ταχυτητες ενος περιβαλοντος ανθρωπινου , το ποιος φταιει στις συνθηκες που επικρατουν στο σημερα .
αυτο μπορει να ειναι μια κουβεντα που να διαρκεσει αιωνες χωρις να αλλαζει τιποτα.
αλλαζοντας κατι , αλλαζουμε και κουβεντα .(νομιζω)αντεχεις να αμφιβαλεις για ολα οσα εχεις διδαχτει ;
Cancel my subscription to the Resurrection. Send my credentials to the House of Detention
ο φασισμος ειναι ο νομος των δουλων
AV tip:να ακολουθεις αυτο που ψαχνεις , οχι αυτο που σε βρισκει .
-
08-05-24, 15:51 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5742
Διαφωνώ και στην αρχή και στο τέλος αυτού που έγραψες.
Πρώτον στα 80s που μεγάλωσα, έμαθα πως:
1) Προτεραιότητα έχει εξ'ορισμού το αυτοκίνητο.
2) Αν μπει αυτοκίνητο σε πεζόδρομο πρέπει να κάνουμε όλοι άκρη για να περάσει το αυτοκίνητο και αν δεν το κάνουμε, τα μπινελίκια που θα ακούσουμε είναι δικαιολογημένα.
3) Πρέπει να περιμένουμε πρώτα να περάσουν τα αυτοκίνητα για να διασχίσουμε τον δρόμο, ακόμα και αν υπάρχει διάβαση. Για τις μπλε τετράγωνες ταμπέλες εγώ έμαθα όταν πήγα να δώσω εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης.
Σε ότι αφορά το τέλος του συλλογισμού σου, ο οδηγός οφείλει να τηρεί τον ΚΟΚ, ο οποίος ορίζει συγκεκριμένα που και πότε πρέπει οι οδηγοί των αυτοκινήτων να κινούνται με προσοχή.
Παράδειγμα:
Ολοι οι οδηγοί πρέπει να αποφεύγουν να συμπεριφέρονται με τρόπο που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τους πεζούς.
[...]
2. Αν σε σημασμένη διάβαση πεζών η κυκλοφορία των οχημάτων δεν ρυθμίζεται με φωτεινή σηματοδότηση ή με τροχονόμο, οι οδηγοί υποχρεούνται να πλησιάζουν στη διάβαση με ταχύτητα τόσο μικρή ώστε να μην εκθέτουν σε κίνδυνο τους πεζούς που τη χρησιμοποιούν ή εισέρχονται σε αυτήν και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτουν την πορεία του οχήματός τους για να επιτρέπουν τη διέλευση των πεζών.
[...]
Οι οδηγοί πρέπει επίσης να δείχνουν ιδιαίτερη προσοχή στους πεζούς που διασχίζουν την οδό προκειμένου να επιβιβαστούν σε μέσα μαζικής μεταφοράς ή όταν απομακρύνονται από αυτά.
Υπάρχουν αυτά που λες, εκτός αν εννοείς κάποιο σύστημα που δεν χρειάζεται καν να επιβραδύνεις και δεν το ξέρω (?).Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας : 08-05-24 στις 16:21.
You thought there would be a funny slogan here.
You just fell for one of my classical pranks.
Bazinga
-
08-05-24, 16:04 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5743
-
08-05-24, 16:21 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5744
Αυτό ακριβώς. Απλά περνάς, και η κάμερα διαβάζει την πινακίδα σου και πληρώνεται αυτόματα το αντίτιμο.
https://en.wikipedia.org/wiki/Electr...oll_collection
Υπάρχει σε πάρα πολλές χώρες σε διάφορες μορφές:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...ection_systems
Στη Νέα Υόρκη που το βλέπω μπροστά μου απλά περνάς κάτω από μία "σκαλωσιά" όπως αυτές που έχουν τις πινακίδες εθνικών οδών πάνω από τις λωρίδες. Ούτε καν κόβεις ταχύτητα.
-
08-05-24, 16:28 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5745
Εγώ θα έλεγα ότι οι πεζοί είναι εξίσου ανεύθυνοι με τους οδηγούς. Το θέμα είναι ότι στην κόντρα σάρκα VS μέταλλο, μαντέψτε ποιός θα είναι ο νικητής...
Ποιός θα περπατήσει 5-10 μέτρα παραπάνω, για να περάσει από διάβαση (ΑΝ υπάρχει; ) - χωρίς βέβαια η κίνηση αυτή να του διασφαλίζει την διέλευση από κρετίνους οδηγούς.
Ποιός περιμένει σε φανάρι, κόκκινο για πεζούς, ενώ δεν έχει κίνηση και περνάει ανενόχλητος;
Βλέπεις πεζούς να περπατάνε στο δρόμο και όχι στο πεζοδρόμιο (σε αρκετές περιπτώσεις γιατί στο πεζοδρόμιο έχει σκουπίδια/μηχανές/γλάστρες/αυτοκίνητα παρκαρισμένα/εξωγήινους κτλ), και ακόμη χειρότερα, μανάδες/πατεράδες να έχουν το παιδί στο έξω πλευρό τους, προς το δρόμο ή πάνω σε αυτόν.
Αν δεν έχουμε οδηγική παιδεία (που δεν έχουμε), δεν έχουμε ούτε ως πεζοί.You can tell who is skinny dipping when the tide goes away
Truth is like poetry - and most people hate fucking poetry
Παρόμοια Θέματα
-
Διαθέσιμη στην Ελλάδα η υπηρεσία ψηφιακών πληρωμών MasterPass από την MasterCard
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 14Τελευταίο Μήνυμα: 18-11-16, 15:15 -
Στις τελευταίες θέσεις του ΟΟΣΑ η Ελλάδα στην κινητή ευρυζωνικότητα
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 27Τελευταίο Μήνυμα: 13-08-16, 13:17 -
Το PlayStation VR τον Οκτώβριο στην Ελλάδα
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 20-05-16, 11:24 -
Έφτασε στην Ελλάδα το διεθνές υποθαλάσσιο καλώδιο ΑΑΕ-1
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 49Τελευταίο Μήνυμα: 28-04-16, 15:15 -
Έκθεση της ΕΕΤΤ για την ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα το 2015
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 07-04-16, 11:52
Bookmarks